När Clas Ohlson samlade hela organisationen för att sparka igång ett nytt finansiellt år, var målet tydligt: att skapa en gemensam upplevelse som inspirerar, bygger stolthet och stärker lagandan inför framtiden.
Under temat ”How we win again” producerade vi ett tvådagarsevent på Tegera Arena i Leksand – där kickoff och nyårsfest förenades i en helhetsupplevelse fylld av energi, eftertanke och festglans. Vi hade uppdraget att ansvara för hela produktionen – från kreativt koncept, innehåll och scenografi till teknik, logistik och leverantörssamordning. I nära samarbete med Clas Ohlsons projektgrupp skapade vi en skräddarsydd upplevelse som förenade strategi med känsla. Programmet bjöd på flera starka ögonblick: • Äventyraren Annelie Pompe delade insikter om mod, fokus och mental styrka • Hockeyprofilen Joel Lundqvist överraskade publiken som hedersgäst – iklädd Leksandströja och med glimt i ögat • Spännande produktlanseringar och framtidsvisioner från VD Kristofer Tonström. Men kanske allra viktigast: två dagar fyllda av skratt, engagemang och värme – som på riktigt stärkte banden inom organisationen. • En sprakande nyårsfest med specialdesignad Clas Ohlson-kjol, bastudans och glittrande detaljer
CREATIVE CONCEPT / PRODUCTION / PROJECT LEAD / EVENT DESIGN & DECOR / TECHNICAL PRODUCTION / SCRIPT & SPEAKER COACH / IMPLEMENTATION & SHOWCALLER
"Kickoff & New Year Celebration at Tegera Arena"